Czym zajmuje się sieć afiliacyjna? Jeśli jesteś wydawcą powiesz „udostępnia mnóstwo programów partnerskich”, jako reklamodawca wspomnisz o dostępie do całej bazy wydawców. I masz rację. Ale nie o statystykach sprzedaży czy programach chcemy dziś napisać. Relacje – to one są na pierwszym planie. Zobacz, jak któregoś dnia postanowiliśmy przejść w tryb offline i skupić się właśnie na budowaniu relacji.

Pierwszy raz pokazujemy Wam zespół webePartners w pełnej krasie, więc gdy zawitała do nas Edyta z aparatem, zapanowała lekka konsternacja. Mieliśmy ochotę schować się po kątach. „Ten profil taki niekorzystny”, „Co mam zrobić z rękoma?”, „Ale będzie Photoshop?” „Logo takie kolorowe, a my znowu jesteśmy na czarno”. Po paru godzinach (tak, tak – ciężki z nas przypadek) oswoiliśmy się z aparatem.
W tym czasie Ewa, nasza CEO, kreśliła tuszem jakieś zamaszyte ruchy. Wiedz, że to nie jest zwyczajna Pani Prezes w garsonce, „sfokusowana na kejpiaje”. Ma różne, inne „skille” 😉 Na przykład artystyczne zacięcie. Poza prowadzeniem sieci afiliacyjnej, zaprojektuje dom, odnowi stary, niechciany fotel albo namaluje obraz.

sieć afiliacyjna
Edycie udało się sfotografować Ewę przy pracy. Zaczęła projektować naszą rysunkową bohaterkę marki – robota. Skąd ten pomysł? To właśnie robot oddaje charakter marki webePartners. Jest zaawansowany technicznie (jak sieć afiliacyjna i jej narzędzia), opiekuńczy (znasz bajkę „Wally”?), a kiedy trzeba staje w obronie niczym Generał Daimos.
Hania dołączyła do rozmowy o kolorach komunikujących wartości marki. Stanęło na pomarańczowym, bo ożywia, inspiruje i jest przyjazny. I z takim nastawieniem udaliśmy się do ogrodu, w którym wszystko kwitło i mieniło się kolorami. Idealna sceneria, aby zrobić coś dla naszych klientów.

 

sieć afiliacyjna
„Wychodzimy z biura” – zapadła komenda Ewy, naszej CEO. Spakowaliśmy różne szpargały: filc, tekturę, klocki, markery i koperty. Zaraz, zaraz! Ale jak się to ma do afiliacji? Afiliacja w końcu oznacza partnerstwo. Jest związana z podtrzymywaniem pozytywnych relacji i współpracą. Z każdym z osobna. No to do dzieła! Nożyczki, kartki i markery poszły w ruch.

[clickandtweet handle=”” hashtag=”” related=”” layout=”” position=””]Klienci mogą schodzić się tłumnie, ale zadowolenie odczuwają pojedynczo – George Shank[/clickandtweet]

sieć afiliacyjna

sieć afiliacyjna

Wybraliśmy niewielkie grono wydawców (spośród 10 tys.). Wcześniej uważnie przeanalizowaliśmy poczynania każdego z nich. Sprawdziliśmy, jakie mają potrzeby, które programy partnerskie pasują jak ulał i czy przypadkiem ktoś nie stał się mniej aktywny. Każdy z wydawców otrzymał spersonalizowany list wraz z ręcznie wykonaną kartką.
My również mieliśmy swoje zadania: Ewa rysowała ręcznie roboty, dziewczyny wycinały postacie z papieru, a chłopaki z namaszczeniem kroili filc na kawałki w kolorze logo webePartners. Za starą jabłonią schowała się Edyta z aparatem. Zobacz, co z tego wyszło.

sieć afiliacyjna

sieć afiliacyjna

sieć afiliacyjna

W ten sposób chcieliśmy podziękować wydawcom za zaufanie. Co prawda, ręczne wyklejanie kartek wymagało od nas cierpliwości, ale liczy się efekt. I podobnie jest z afiliacją – na efekty trzeba poczekać. Za to z czasem potrafią przejść najśmielsze oczekiwania.

Życzymy wszystkim, aby Wasza przygoda z afiliacją wciąż się rozwijała!
Zespół webePartners, czyli Ewa, Klaudia, Paweł, Kasia, Hania i Krzysiek.

Poznaj naszych wydawców i ich sposoby na zarabianie na afiliacji: 
– Agnieszka Skupieńska z BiznesoweInfo:autorka blogów i freelancerka
– Norbert Wierbiłowicz z FaniMani: lepsza strona zakupów online
– Asia Karwowska z PrezentujePrezenty: mama zarabiająca na afiliacji

Related Post