płacisz tylko za efekty sprzedaży

kim są wydawcy

fora i blogi tematyczne

właściciele funpag'y

serwisy tematyczne

serwisy
rabatowe

social
media

serwisy
zakupowe

porównywarki produktów

właściciele baz mailingowych

serwisy remarketing

specjaliści
SEO

  ZYSKUJESZ DZIĘKI WSPÓŁPRACY  

wzrost sprzedaży

Model rozliczeniowy za określone efekty motywuje wydawców do podejmowania działań, które realnie przekładają się na sprzedaż oferowanych produktów.

wizerunek

Reklamodawcy zyskują kampanię wizerunkową jako główną wartość dodaną, gdyż nie ponoszą dodatkowych kosztów, za kampanie, które nie efektują sprzedażą.

wartościowy ruch

We współpracy koncentrujemy się na dostarczaniu wyłącznie wartościowego ruchu, który obok sprzedaży znacząco wpływa na pobudzanie świadomości marki i produktu reklamodawcy.

zasięg

Dzięki stale rosnącej sieci wydawców, reklamodawca dociera ze swoją ofertą do coraz większej liczby potencjalnych klientów. Zasięg kampanii stale rośnie wraz z rozwojem programu partnerskiego.

konwersja

Wydawcy docierają z ofertą do ściśle określonych grup docelowych, dzięki czemu konwersja sprzedaży jest wysoka. Dlatego rozliczanie za efekty jest opłacalne we współpracy reklamodawca - wydawca.

brak ryzyka

W efektywnościowym modelu współpracy, Reklamodawca ponosi koszty tylko za pozytywnie zrealizowane sprzedaże i akcje. Odrzuca te, które finalnie nie doszły do skutku.

wiarygodność

Najaktywniejsi wydawcy to m.in. blogerzy, którzy promują oferty reklamodawców przy okazji tworzenia wartościowych treści. To najlepszy sposób aby być wiarygodnym w oczach potencjalnych klientów.

swoboda

Reklamodawca sam decyduje jaki ostatecznie kształt przyjmie sieć jego wydawców, czyli wirtualnych handlowców.

zwrot inwestycji

Płatność tylko za zrealizowane sprzedaże i pozytywnie zakończone akcje to gwarancja zwrotu inwestycji w nakłady poniesione na marketing afiliacyjny.

zostań Reklamodawcą


Prowadzimy kampanie marketingowe wyłącznie w efektywnościowych modelach współpracy:
Cost Per Sale oraz Cost Per Lead

Budujemy i rozwijamy sieć Wydawców, którzy są wynagradzani za osiągane wyniki sprzedaży na rzecz Reklamodawców. Dzięki efektywnościowym modelom współpracy, w sposób weryfikowalny wpływamy na wzrost sprzedaży w serwisach reklamodawców. Nieustannie rozwijamy i udoskonalamy naszą platformę technologiczną, dzięki czemu odnotowujemy ciągły wzrost sprzedaży generowanej przez sieć naszych Wydawców.

  WYBRANI KLIENCI  


zobacz wszystkich


wspólnie budujemy dla Ciebie sieć Wydawców

WebePartners gwarantuje swoim Reklamodawcom pozyskanie dla ich programów sieci Wydawców, rekomendujących produkty na własnych stronach i innych dostępnych serwisach branżowych, ściśle powiązanych z branżą Reklamodawcy. Tajemnicą sukcesu tej formy reklamy jest targetowanie behawioralne gdzie informacja o produktach trafia do sprecyzowanej grupy potencjalnych klientów.

W naszej sieci Reklamodawca ma dostęp do różnorodnych wydawców, którzy pracują w wielu modelach biznesowych: wyszukiwarki produktów, porównywarki cenowe, blogerzy, serwisy społecznościowe oraz zakupowe, webmasterzy, specjaliści SEO, właściciele baz mailngowych, serwisy opiniotwórcze itp.

Każdy z Wydawców posiada własnych, stargetowanych użytkowników. Wydawcy dysponują innowacyjnymi systemami dzięki którym zwiększają zasięg emitowanych kampanii.

  NASZE ATUTY  

pełna prezentacja oferty

Uruchamiając program partnerski na naszej platformie, Reklamodawca uzyskuje dostęp do wszystkich oferowanych kanałów promocyjnych, włącznie z technologiami remarketingu. Oferta Reklamodawcy pojawia się w różnych formach na wielu serwisach jednocześnie .

Wydawcy promują Reklamodawców i osiągają wysokie efekty sprzedaży wykorzystując szereg narzędzi WebePartners: generator plików xml (data feed), widżetów, linków partnerskich (deep linki), pule reklamowe w oparciu o banery i pozostałe nośniki reklamowe, dostęp do zawsze aktualnych Okazji Dnia i kodów rabatowych.

  CO NAS WYRÓŻNIA  

Intuicyjny panel Reklamodawcy

WebePartners to platforma autorska, dzięki czemu, bazując na rozwiązaniach popartych wieloletnią praktyką, stworzyliśmy intuicyjny, bardzo łatwy w obsłudze panel administracyjny. U nas współpraca z Wydawcami jest nie tylko efektywna, ale przede wszystkim przyjemna.


zobacz konto testowe


Login: konto_reklamodawcy
Hasło: demo_reklamodawca

prowizja tylko za sprzedaż

Zgodnie z zasadami modelu CPS ( Cost Per Sale) Reklamodawca wypłaca prowizje tylko od zrealizowanych zamówień, które zostały zainicjowane przez Wydawców. Współpracując z WebePartners, Reklamodawca ma gwarancję możliwości odrzucenia zamówień, które finalnie nie zostały zrealizowane. Proces weryfikacji zamówień (akceptacji i odrzucania) można całkowicie zautomatyzować poprzez integrację z API WebePartners. Reklamodawcom mniej zaawansowanym technologicznie udostępniamy weryfikację bezpośrednio w panelu lub poprzez import danych do pliku csv/xls.


płatność tylko za akcje

W modelu CPL ( Cost Per Lead ) Reklamodawca płaci wyłącznie za poprawnie wygenerowane akcje/leady. Lead uznawany jest za poprawny w momencie, gdy spełnia wszystkie warunki ustalone przez Reklamodawcę i zawarte w warunkach programu partnerskiego.

Export

Export zamówień do pliku xls lub csv

Import

Import zamówień ponownie do systemu WebePartners

API key

Proces weryfikacji można całkowicie zutomatyzować poprzez integrację z API key.

szczegółowa analiza kampanii

Dostarczamy szczegółowe statystyki ruchu i sprzedaży generowanych przez Wydawców. Ze swojego konta Reklamodawca ma dostęp do informacji na temat aktywności, skuteczności i konwersji każdego Wydawcy zaangażowanego w promocję programu.

Reklamodawca może analizować zbiorcze statystyki swojego programu partnerskiego jak i w rozbiciu na poszczególnych Wydawców. Widzi z dokładnością co do sekundy przejścia, które zainicjowały sprzedaż oraz dokładny czas złożonego zamówienia. Szczegółowe statystyki na poziomie produktu umożliwiają analizę prowadzonych działań i optymalizację kampanii. Statystyki sprzedaży są generowane w czasie rzeczywistym co umożliwia monitoring tego kanału sprzedaży w każdym momencie trwania programu partnerskiego.

przejrzystość rozliczeń

Gwarantujemy przejrzystość rozliczeń publikując szczegółowe statusy wygenerowanych zamówień.

Reklamodawca śledzi statusy swoich płatności za poszczególne transakcje a także wypłaty swoich Wydawców. Dzięki szczegółowym statusom Reklamodawca wie, którzy Wydawcy zarabiają najwięcej i generują największą liczbę sprzedaży. Dzięki temu można ustalać indywidualne warunki współpracy dla poszczególnych Wydawców, aby zmobilizować najlepszych do aktywnej współpracy.

pomoc

Skontaktuj się z nami.

Działamy szybko i skutecznie

szybki kontakt