odzyskujemy konwersje

oprogramowanie zmieniające
utracony ruch
w nowe możliwości zysku

Ponad 70% użytkowników odwiedzających sklep internetowy porzuca koszyk zakupowy i nie finalizuje transakcji, pomimo tego, że są zainteresowani produktem.

WebContact przywraca utracone konwersje dzięki spersonalizowanym wiadomościom e-mail wysyłanych do osób, których zaciekawiła Twoja oferta.

WebContact znacząco wpływa na zwiększanie konwersji sprzedaży osób porzucających koszyki bez zwiększania kosztów na reklamę.

46% klientów
ponownie wróci do Twojego sklepu

Połowa z nich
dokona finalnie zakupu

WebContact utrwala markę w świadomości potencjalnych klientów.

WebContact pełni rolę managera obsługi klienta, który pomaga w dokończeniu zakupów. Dzięki odpowiednio skonstruowanej wiadomości e-mail kontaktuje się z klientami, którzy z powodów technicznych lub innych nie sfinalizowali transakcji.

Oprogramowanie przechwytuje adres e-mail pozostawiony przez kupującego na stronie sklepu podczas składania zamówienia. W przypadku, gdy użytkownik porzuci transakcję, WebContact kontaktuje się z nim poprzez spersonalizowaną wiadomość e-mail. W efekcie użytkownik wraca do sklepu aby sfinalizować zamówienie.

Retargetowanie spersonalizowane

Wzory maili zostały opracowane aby zmaksymalizować konwersję sprzedaży.

pomoc

Skontaktuj się z nami.

Działamy szybko i skutecznie

szybki kontakt