Jak to działa?

Krok 1:
skomplikowany
proces zakupu
Krok 2:
niejasne
zasady zwrotu
Krok 3:
ukryta informacja
o kosztach dostawy
Krok 4:
brak różnych
opcji dostawy
Krok 5:
niedokładne
opisy produktów

Jak zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków?

zastosuj e-mail remarketing

czyli usługę polegającą na wysłaniu spersonalizowanego e-maila do osób,
które odwiedziły stronę sklepu, ale nie sfinalizowały transakcji.

Jak to działa?

Użytkownik wrzuca do koszyka produkty w sklepie, ale nie finalizuje transakcji i opuszcza sklep
Po kilku minutach otrzymuje spersonalizowany e-mail zachęcający do powrotu do sklepu
klientów, którzy otrzymali maila wraca do sklepu, aby dokończyć rozpoczęte zakupy

Dlaczego warto?

zyskujesz wirtualnego managera zakupów

WebContact pełni rolę managera obsługi klienta, który pomaga w dokończeniu zakupów. Oprogramowanie przechwytuje adres e-mail pozostawiony przez kupującego na stronie sklepu podczas składania zamówienia. W przypadku, gdy użytkownik porzuci transakcję, WebContact kontaktuje się z nim poprzez wiadomość e-mail.

wzrasta konwersja sprzedaży

WebContact przywraca utracone konwersje dzięki wiadomościom e-mail wysyłanych do osób, których zaciekawiła Twoja oferta. Sprzedajesz więcej bez zwiększania kosztów biura obsługi klienta.

utrwalasz swoją markę

E-mail remarketing utrwala markę w świadomości potencjalnych klientów. Im szybciej wyślesz im wiadomość, która zawiera spersonalizowaną ofertę lub kod rabatowy, tym chętniej wrócą do twojego sklepu i nie przejdą do konkurencji.

Reaguj szybko i zyskuj klientów

Średni czas między pierwszą wizytą w sklepie a dokończeniem transakcji to 19 godzin.
Wysłanie e-maila zaraz po opuszczeniu koszyka zwiększa szansę na powrót klienta
i dokończenie zakupu zanim z niego zrezygnuje
lub przejdzie do konkurencyjnego sklepu.

Chcesz zwiększać sprzedaż? Świetnie!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
+48 71 390 49 02

Kontakt dla Reklamodawców
Monika Zarówna
(+48) 534 827 447
monika@webepartners.pl