
i influenserzy

tematyczne

social mediów

mailingowe

i porównywarki produktów

rabatowe i zakupowe


i specjaliści SEO
Jak zostać reklamodawcą?




Cost Per Sale i Cost Per Lead
sprzedaż, pozyskanie użytkownika, rejestracja w serwisie
Wydawcy wynagradzani są za efekty, więc starają się aby realizować założone cele sprzedażowe lub inne akcje wyznaczone przez rekamodawcę.
Twoja reklama wyświetlana jest na wielu serwisach jednocześnie, wraz z rozwojem współpracy docierasz z ofertą do coraz większej liczby odbiorców. Dzięki temy wzmacniasz swój wizerunek reklamodawcy i sprzedajesz więcej.
W modelu płatności za efekty wydawcy precyzyjnie dobierają reklamowane produkty dzięki czemu zyskujesz tylko wartościowy ruch i wysoką konwersję w swoim serwisie.
Jako reklamodawca płacisz prowizję tylko od zrealizowanych zamówień. Dzięki temu masz jasno określone koszty działań tego kanału reklamowego.
Zamień porzucone koszyki
w opłacone zamówienia
Czy wiesz, że aż 7 na 10 klientów nie kończy zakupów online?
Zobacz, jak do nich dotrzeć za pomocą e-mail remarketingu.
Poznaj naszych reklamodawców

BRAND24
"Dzięki Webepartners znaleźliśmy nowych, wartościowych partnerów, chętnych do polecania naszej marki. Przy otwieraniu programu ważne dla nas były niskie nakłady czasowe (jeśli chodzi o technikalia, bo dla klientów i partnerów zawsze mamy czas :)). I rzeczywiście w Webepartner implementacja konwersji nie była trudna. Proces weryfikacji i rozliczeń też nie zajmuje dużo czasu, a kontakt jest zawsze szybki i profesjonalny."
Kajetan Walczak
Performance Marketing Manager

ŚNIEŻKA SA
"Współpraca z WebePartners od początku układa nam się bardzo dobrze. Wypracowany model współpracy i partnerskie relacje w biznesie są kluczem do sukcesu. Przejrzysty panel analityczny pozwala na szybką i bezproblemową obsługę, dzięki czemu mamy więcej czasu na rozwinięcie naszego programu. Polecamy Firmę WebePartners jako solidnego partnera w biznesie."
Wojciech Mazur
Specjalista ds e-Commerce

FABRYKA FORM
"Współpracujemy z webePartners jako reklamodawca od kilku lat. Przejrzyste warunki współpracy, wygodny panel i stale powiększająca się sieć wydawców pozwala na realizację zwiększonej liczby zamówień w sklepie. Ze współpracy jesteśmy zadowoleni i polecamy"
Michał Wrzesień
Dyrektor Zarządzający

ANIA KRUK
"Na początku współpracy z WebePartners zaskoczyła nas łatwość integracji z naszym sklepem, nieoceniona pomoc w ustaleniu warunków programu oraz tempo przyrostu wydawców. Kilka modeli rozliczeń i opcji informowania o akcjach rabatowych to spore ułatwienie i realne efekty promocji naszych produktów. Dzięki temu wciąż odnotowujemy realne wzrosty sprzedaży. W WebePartners upatrujemy mocnego partnera do dalszej współpracy i promocji marki."
Jan Sobieski
Head of e-commerce

MUSCLE POWER
"Polecamy firmę Webepartners - to solidny partner w branży e-commerce. Przez kilka lat wypracowaliśmy wzajemne zaufanie i model współpracy korzystny dla obu stron. Szeroka gama wydawców pozwoliła nam poszerzyć grono odbiorców naszych reklam i przyczyniła się do zwiększenia obrotów."
Rafał Simbor
Dyrektor Zarządzający

PAKAMERA
"Webepartners od samego początku służy pomocą i wielkim wsparciem. Panel do obsługi sprzedaży bardzo intuicyjny wraz z szerokim wyborem wydawców. Dzięki Webepartners znaleźliśmy nowych, wartościowych partnerów do współpracy. Kontakt z pracownikami firmy szybki i profesjonalny. Firma zdecydowanie godna polecenia."
Monika Komorowska
Marketing Manager
Jak być reklamodawcą i rozwijać swój program partnerski

Marketing afiliacyjny – dobra strategia aby osiągać systematyczny wzrost sprzedaży

10 najczęstszych błędów reklamodawców w afiliacji

15 powodów porzucania koszyków zakupowych
Zapraszamy na webinar
Dowiedz się więcej o tym jak być reklamodawcą i zarabiać na własnym programie partnerskim. Zapraszamy na webinar "Wirtualna sieć handlowców".