Czy marka ma znaczenie? Paweł Tkaczyk odpowiada: „Marka może więcej”

Data aktualizacji: 29.03.2022

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii”. I śmiało można tu dodać, że robi to znakomicie! Dzieli się nie tylko swoją wiedzą na temat strategii marketingowej, ale również refleksją z szerszej perspektywy.

Są spotkania i szkolenia, które zapadają głęboko w pamięć. Odkrywają przed Tobą nowe obszary wiedzy i inspirują do dalszego zgłębiania tematu – w myśl idei Francisa Fitzgeralda: „Im więcej wiesz, tym więcej pozostaje do poznania i wciąż tego przybywa”. Jeśli dodamy do tego charyzmę i poczucie humoru prowądzacego, to na nowo ożywa w Tobie motywacja i chęć do konkretnego działania. Takim spotkaniem z pewnością jest szkolenie Pawła Tkaczyka „Marka może więcej”.

Mieliśmy okazję uczestniczyć w jednym z takich spotkań, zorganizowanym przez Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej. Wyszliśmy z plikiem notatek w ręku i pomysłami do realizacji.

Marka może więcej

O czym było spotkanie? Paweł poruszył m.in. takie tematy, jak:

  • zwrócenie uwagi na problem dezaktualizacji wiedzy marketingowej – sukces osiągają marki, które stale poszerzają swoją wiedzę i na bieżąco podążają za zmianami na rynku,
  • 2 krzywe biznesu – wybór strategii marketingowej opiera się na decyzji o rodzaju ścieżki promocji: przewidywalność rezultatów bądź maksymalizacja liczby podejść,
  • epoka targowiska – ukazanie problemu nadmiaru bodźców i wyszczególnienie grup, z którymi konkurujemy na rynku: amatorzy i automaty,
  • segmentacja rynku, czyli w jaki sposób można zidentyfikować kluczowe segmenty rynku z uwzględnieniem potrzeb klienta, a następnie rozpoznanie istotnych cech produktu jako wyróżnienie na tle konkurencji,
  • cykl życia produktu – przedstawienie zależności między cyklem życia a komunikacją marketingową,
  • wartość marki – zwiększenie użyteczności, czyli obudowanie marki wartością i umiejscowienie jej w głowie konsumenta,
  • na koniec dodatkowa perełka – styl komunikacji oparty o ideę 5 języków miłości według Chapmana Gary’ego.

 

Pawel Tkaczyk_Marka moze wiecej

Pawel Tkaczyk, Marka moze wiecej, webepartners

Pawel Tkaczyk, marka moze wiecej, webepartners

Czy polecamy takie szkolenie w przyszłości? – Zdecydowanie tak!

Bądź na bieżąco z naszymi aktualnościami. Znajdź nas na Facebooku