blogerzy
i influenserzy
portale i serwisy
tematyczne
użytkownicy
social mediów
legalne bazy
mailingowe
wyszukiwarki
i porównywarki produktów
serwisy
rabatowe i zakupowe
serwisy remarketingu i rekomendacji
webmasterzy
i specjaliści SEO

Jak zostać reklamodawcą?

Krok 1:
Integrujesz z nami serwis jako reklamodawca
Krok 2:
Uruchamiamy program partnerski
Krok 3:
Angażujemy wydawców do promocji twojej oferty
Krok 4:
Opłacasz tylko efekty reklamy

Cost Per Sale i Cost Per Lead

Jako reklamodawca płacisz wyłącznie za określone efekty i zrealizowane akcje:
sprzedaż, pozyskanie użytkownika, rejestracja w serwisie
osiągasz realne efekty sprzedażowe dla swojego serwisu

Wydawcy wynagradzani są za efekty, więc starają się aby realizować założone cele sprzedażowe lub inne akcje wyznaczone przez rekamodawcę.

budujesz sieć wydawców pracujących na twój wizerunek i sprzedaż

Twoja reklama wyświetlana jest na wielu serwisach jednocześnie, wraz z rozwojem współpracy docierasz z ofertą do coraz większej liczby odbiorców. Dzięki temy wzmacniasz swój wizerunek reklamodawcy i sprzedajesz więcej.

precyzyjnie docierasz do grup docelowych

W modelu płatności za efekty wydawcy precyzyjnie dobierają reklamowane produkty dzięki czemu zyskujesz tylko wartościowy ruch i wysoką konwersję w swoim serwisie.

masz pełną kontrolę wydatków na reklamę

Jako reklamodawca płacisz prowizję tylko od zrealizowanych zamówień. Dzięki temu masz jasno określone koszty działań tego kanału reklamowego.

Zamień porzucone koszyki
w opłacone zamówienia

Czy wiesz, że aż 7 na 10 klientów nie kończy zakupów online?
Zobacz, jak do nich dotrzeć za pomocą e-mail remarketingu.

Sprawdź

Poznaj naszych reklamodawców

BRAND24

"Dzięki Webepartners znaleźliśmy nowych, wartościowych partnerów, chętnych do polecania naszej marki. Przy otwieraniu programu ważne dla nas były niskie nakłady czasowe (jeśli chodzi o technikalia, bo dla klientów i partnerów zawsze mamy czas :)). I rzeczywiście w Webepartner implementacja konwersji nie była trudna. Proces weryfikacji i rozliczeń też nie zajmuje dużo czasu, a kontakt jest zawsze szybki i profesjonalny."

Kajetan Walczak
Performance Marketing Manager

ŚNIEŻKA SA

"Współpraca z WebePartners od początku układa nam się bardzo dobrze. Wypracowany model współpracy i partnerskie relacje w biznesie są kluczem do sukcesu. Przejrzysty panel analityczny pozwala na szybką i bezproblemową obsługę, dzięki czemu mamy więcej czasu na rozwinięcie naszego programu. Polecamy Firmę WebePartners jako solidnego partnera w biznesie."

Wojciech Mazur
Specjalista ds e-Commerce

FABRYKA FORM

"Współpracujemy z webePartners jako reklamodawca od kilku lat. Przejrzyste warunki współpracy, wygodny panel i stale powiększająca się sieć wydawców pozwala na realizację zwiększonej liczby zamówień w sklepie. Ze współpracy jesteśmy zadowoleni i polecamy"

Michał Wrzesień
Dyrektor Zarządzający

ANIA KRUK

"Na początku współpracy z WebePartners zaskoczyła nas łatwość integracji z naszym sklepem, nieoceniona pomoc w ustaleniu warunków programu oraz tempo przyrostu wydawców. Kilka modeli rozliczeń i opcji informowania o akcjach rabatowych to spore ułatwienie i realne efekty promocji naszych produktów. Dzięki temu wciąż odnotowujemy realne wzrosty sprzedaży. W WebePartners upatrujemy mocnego partnera do dalszej współpracy i promocji marki."

Jan Sobieski
Head of e-commerce

MUSCLE POWER

"Polecamy firmę Webepartners - to solidny partner w branży e-commerce. Przez kilka lat wypracowaliśmy wzajemne zaufanie i model współpracy korzystny dla obu stron. Szeroka gama wydawców pozwoliła nam poszerzyć grono odbiorców naszych reklam i przyczyniła się do zwiększenia obrotów."

Rafał Simbor
Dyrektor Zarządzający

PAKAMERA

"Webepartners od samego początku służy pomocą i wielkim wsparciem. Panel do obsługi sprzedaży bardzo intuicyjny wraz z szerokim wyborem wydawców. Dzięki Webepartners znaleźliśmy nowych, wartościowych partnerów do współpracy. Kontakt z pracownikami firmy szybki i profesjonalny. Firma zdecydowanie godna polecenia."

Monika Komorowska
Marketing Manager

Jak być reklamodawcą i rozwijać swój program partnerski

marketing afiliacyjny w czasopiśmie marketer

Marketing afiliacyjny – dobra strategia aby osiągać systematyczny wzrost sprzedaży

Jednym z najefektywniejszych sposobów na zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych jest marketing afiliacyjny. O tym, co najistotniejsze w afiliacji i jak wykorzystywać marketing afiliacyjny w sklepach internetowych, opowiada Ewa Dudek, CEO sieci afiliacyjnej webePartners, w rozmowie z Justyną Bakalarską, autorką książki „Marketing wartości” . Justyna Baklarska:  Dlaczego warto postawić na marketing afiliacyjny? Jak sprzedawać więcej w… ( Czytaj więcej )
błędy w afiliacji

10 najczęstszych błędów reklamodawców w afiliacji

Marketing afiliacyjny to szansa na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie online. Szansa, którą niezwykle łatwo zaprzepaścić. Proste błędy reklamodawców potrafią pogrążyć najlepszy program partnerski. Sprawdź, czego się wystrzegać planując kampanię afiliacyjną i poznaj dobre praktyki. Ważne jest twoje świadome podejście do prowadzenia działań w sieci afiliacyjnej. Model CPS (Cost Per Sale) nęci wielu właścicieli sklepów… ( Czytaj więcej )
koszyk zakupowy

15 powodów porzucania koszyków zakupowych

Najnowsze badania dotyczące ehandlu, przeprowadzone m.in. przez dostawcę usług analityki internetowej Fireclick, pokazują, że ponad 62 % użytkowników porzuca swoje koszyki zakupowe. Co wpływa na zachowanie użytkowników i jakie błędy popełniają sklepy online?  Funkcjonalność sklepu Skomplikowany i za długi proces finalizacji zamówienia Zbyt wiele formularzy, zakładek czy kolejnych kroków do wykonania przez użytkownika sprawia, że… ( Czytaj więcej )

Zapraszamy na webinar

Dowiedz się więcej o tym jak być reklamodawcą i zarabiać na własnym programie partnerskim. Zapraszamy na webinar "Wirtualna sieć handlowców".

Dowiedz się więcej z naszych publikcji

Chcesz zwiększać sprzedaż jako reklamodawca? Świetnie!

+48 71 390 49 02

Kontakt dla Reklamodawców

reklamodawca@webepartners.pl

(+48) 534 827 447