blogerzy
i influenserzy
portale i serwisy
tematyczne
użytkownicy
social mediów
legalne bazy
mailingowe
wyszukiwarki
i porównywarki produktów
serwisy
rabatowe i zakupowe
serwisy remarketingu i rekomendacji
webmasterzy
i specjaliści SEO

Jak zostać reklamodawcą?

Krok 1:
Integrujesz z nami serwis jako reklamodawca
Krok 2:
Uruchamiamy program partnerski
Krok 3:
Angażujemy wydawców do promocji twojej oferty
Krok 4:
Opłacasz tylko efekty reklamy

Cost Per Sale i Cost Per Lead

Jako reklamodawca płacisz wyłącznie za określone efekty i zrealizowane akcje:
sprzedaż, pozyskanie użytkownika, rejestracja w serwisie
osiągasz realne efekty sprzedażowe dla swojego serwisu

Wydawcy wynagradzani są za efekty, więc starają się aby realizować założone cele sprzedażowe lub inne akcje wyznaczone przez rekamodawcę.

budujesz sieć wydawców pracujących na twój wizerunek i sprzedaż

Twoja reklama wyświetlana jest na wielu serwisach jednocześnie, wraz z rozwojem współpracy docierasz z ofertą do coraz większej liczby odbiorców. Dzięki temy wzmacniasz swój wizerunek reklamodawcy i sprzedajesz więcej.

precyzyjnie docierasz do grup docelowych

W modelu płatności za efekty wydawcy precyzyjnie dobierają reklamowane produkty dzięki czemu zyskujesz tylko wartościowy ruch i wysoką konwersję w swoim serwisie.

masz pełną kontrolę wydatków na reklamę

Jako reklamodawca płacisz prowizję tylko od zrealizowanych zamówień. Dzięki temu masz jasno określone koszty działań tego kanału reklamowego.

Zapraszamy na webinar

Dowiedz się więcej o tym jak być reklamodawcą i zarabiać na własnym programie partnerskim. Zapraszamy na webinar "Wirtualna sieć handlowców".

Zamień porzucone koszyki
w opłacone zamówienia

Czy wiesz, że aż 7 na 10 klientów nie kończy zakupów online?
Zobacz, jak do nich dotrzeć za pomocą e-mail remarketingu.

Sprawdź

Poznaj naszych reklamodawców

  • Kilkuletnia współpraca pozwoliła nam nie tylko wypracować odpowiedni model działania, ale również zbudować wzajemne zaufanie, któe procentuje. Dzięki webePartners znacznie zwiększyliśmy sprzedaż i konwersję w naszym sklepie. webePartners ma szroką ofertę wydawców i programów na rynku, co pozwala każdemu e-commerce odnaleźć coś dla siebie. Z czystym sumieniem
    polecamy!

    Monika Pabian
    sklep-presto.pl
  • Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż, a co za tym idzie wypracowane zyski, które pomagają w dalszym rozwoju firmy. Od kilku lat webePartners jest naszym partnerem, który w bardzo dobry sposób pomaga nam w dążeniu do powyższych celów. System, który proponuje webePartner jest prosty, działający intuicyjnie i nie stwarzający żadnych problemów natury technicznej. Gorąco polecam.

    Tomasz Lisoń
    meblepumo.pl
  • Współpracujemy z webePartners jako reklamodawca od kilku lat. Przejrzyste warunki współpracy, wygodny panel i stale powiększająca się sieć wydawców pozwala na realizację zwiększonej liczby zamówień w sklepie. Ze współpracy jesteśmy zadowoleni i polecamy.

    Michał Wrzesień
    fabrykaform.pl
  • Program afiliacyjny WebePartners pozwolił mi na wprowadzenie wielu ciekawych rozwiązań, które wpłynęły bezpośrednio na rozpoznawalność marki Bionaturalfit oraz innych marek, które wprowadziłem do sieci Webe. Program pozwala dotrzeć do większej ilości klientów i znacząco zwiększyć ruch na stronie. Niezaprzeczalną jednak korzyścią jest rozliczenie w modelu CPS, która daje komfort rozliczania się jedynie za sukces. Po kilku miesiącach korzystania z programu mogę śmiało zarekomendować go każdemu, kto jest związany ze sprzedażą towarów i usług w Internecie.

    Łukasz Gugałka
    bionaturalfit
  • Bardzo polecamy Firmę Webepartners jako solidnego partnera w sprzedaży. Od samego początku pracownicy służą pomocą i wsparciem. Bardzo szybko można było zauważyć efekty naszej współpracy. Panel do obsługi sprzedaży niezwykle prosty i intuicyjny. Zdecydowanie najlepsza sieć afiliacyjna, z którą współpracujemy!

    Agieszka Bajdor
    Filo fashion style

Jak być reklamodawcą i rozwijać swój program partnerski

Marketing afiliacyjny – dobra strategia aby osiągać systematyczny wzrost sprzedaży

O tym, co najistotniejsze w afiliacji i jak wykorzystywać marketing afiliacyjny w sklepach internetowych, opowiada Ewa Dudek, CEO sieci afiliacyjnej webePartners, w rozmowie z Justyną Bakalarską, autorką książki „Marketing wartości” . Po jakie narzędzia sięgać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Jak dokonywać wyboru? Idealnym rozwiązaniem z perspektywy właściciela sklepu internetowego są narzędzia i metody… ( Czytaj więcej )
program partnerski

Dlaczego warto postawić na program partnerski?

Jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Rozwiązanie jest proste! Skorzystaj z programu partnerskiego i stwórz sieć wydawców, którzy będą promować Twoje produkty na swoich stronach w zamian za prowizję od sprzedaży! Koordynacją programów i tworzeniem i podtrzymywaniem relacji pomiędzy reklamodawcami i wydawcami, bez żadnych niepotrzebnych formalności, zajmuje się sieć partnerska. Dzięki tym działaniom, reklamodawcy… ( Czytaj więcej )
dekalog reklamodawcy

10 przykazań dobrego reklamodawcy

Pierwszy krok za nami - zdecydowaliśmy się zostać reklamodawcą! I co dalej? Poznaj dekalog dobrego reklamodawcy, dzięki któremu dowiesz się:  Jak przyciągać najlepszych wydawców  Jak zachęcać wydawców do aktywnej promocji programu partnerskiego  Jak systematycznie rozwijać program partnerski 1. Chwal się swoim programem. Pierwsza rzecz, którą powinniście zrobić po uruchomieniu programu, to poinformować o nim potencjalnych wydawców, aby ci… ( Czytaj więcej )

Dowiedz się więcej z naszych publikcji

Chcesz zwiększać sprzedaż jako reklamodawca? Świetnie!

+48 71 390 49 02

Kontakt dla Reklamodawców

reklamodawca@webepartners.pl

(+48) 534 827 447