Podsumowanie roku 2022 w webePartners!

Data aktualizacji: 18.07.2023

Dziękujemy naszym wspaniałym wydawcom, reklamodawcom i współpracownikom – rok 2022 nie udałby się bez Was! Powitaliśmy Nowy Rok 2023, czas podsumować stary.

Zacznijmy od liczb!

W afiliacji rozliczamy efekty sprzedaży, czyli liczą się liczby. W roku 2022 osiągnęliśmy takie wyniki:

  • ponad 62 mln zł – taką sprzedaż wygenerowaliśmy wspólnie z wydawcami w sklepach naszych reklamodawców
  • ponad 4 mln zł – taką kwotę prowizji wypłaciliśmy wydawcom
  • ponad 240 tysięcy – tyle wygenerowaliśmy transakcji w programach partnerskich, o 15% więcej w odniesieniu do roku 2021
  • 2 322 nowych wydawców dołączyło do naszej sieci
  • 141 nowych reklamodawców uruchomiło u nas program partnerski

team webePartners
zespół webePartners – zmotywowani i nastawieni na efekty

Odświeżona marka webePartners

Od początku roku pracowaliśmy nad odświeżeniem tożsamości wizualnej naszej marki, aby lepiej odzwierciedlała naszą misję, wartości i innowacyjność webePartners.

Powstała nowa strona internetowa oraz zmodernizowaliśmy logo, które prezentują nasz odrębny głos i współczesną estetykę bez odchodzenia od naszych korzeni. Mamy teraz świeżą paletę kolorów, nową rodzinę czcionek i dynamiczne elementy graficzne. Cztery kolorowe kropki w logo oddają różnorodność naszych klientów, zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Jednocześnie koło, które symbolizuje równowagę i harmonię, podkreśla główną misję naszej sieci, którą jest stwarzanie warunków do dobrowolnej, opartej na zaufaniu, efektywnej i długofalowej współpracy.

strona obecna

nowa strona webePartners

Zależało nam, aby nowa strona odpowiadała na potrzeby wydawców i reklamodawców, aby komunikat o możliwości współpracy tych dwóch podmiotów był jasny i czytelny od pierwszych chwil zetknięcia się z naszą marką. Największym wyzwaniem w przypadku sieci afiliacyjnej jest właśnie dobrze wyważona komunikacja, która w jednym momencie musi nieść przekaz do dwóch, bardzo różnych grup odbiorców. Niemniej każda z tych grup jest tak samo istotna w sieci afiliacyjnej. Bez wydawców, reklamodawcy nie mogą sprzedawać. Bez reklamodawców, wydawcy nie mogą zarabiać.

Premiera nowej platformy – webeAds

Z perspektywy innowacji rok 2022 był rokiem, w którym uruchomiliśmy nową platformę współpracy afiliacyjnej – webeAds. To samoobsługowa platforma, która powstała w oparciu o technologię webePartners, do samodzielnego uruchamiania i obsługi programów partnerskiego. Dedykowana jest małym i średnim sklepom, które chcą korzystać z możliwości afiliacyjnych, bez ponoszenia kosztów związanych z implementacją programu partnerskiego na platformie webePartners.

webeAds – samoobsługowa platforma do marketingu afiliacyjnego

webeAds powstało w odpowiedzi na potrzeby zgłaszających się do nas reklamodawców, których zainteresowanie możliwościami marketing afiliacyjnego rośne, ku naszej wielkiej radości, bardzo dynamicznie. Jako sieć webePartners, nie jesteśmy w stanie uruchomić programów partnerskich dla wszystkich, zgłaszających się do nas reklamodawców. Dzięki webeAds reklamodawca może samodzielnie utworzyć program dla swojego sklepu i rozwijać współpracę z wydawcami.

System webeAds przeprowadza reklamodawcę przez cały proces tworzenia programu partnerskiego. Następnie podpowiada działania, które są niezbędne, aby program mógł się rozwijać i przynosić reklamodawcy wymierne korzyści w postaci zwiększonej sprzedaży.

W systemie webeAds reklamodawca otrzymuje dostęp do Affiliate Marketplace, czyli bazy wydawców webePartners, których może zapraszać do programu. Ponadto webeAds posiada wszystkie funkcjonalności webePartners. Reklamodawcy otrzymują dostęp do pełnego pakietu narzędzie umożliwiających i wspomagających współpracę z wydawcami. Tak samo, jak na webePartners, programy partnerskie są prowadzone wyłącznie w efektywnościowym modelu Cost Per Sale.

Witamy na pokładzie 141 reklamodawców

Pobiliśmy nowy rekord w ilości uruchomionych programów w ciągu jednego roku. Duże znaczenie miało w tym sukcesie właśnie webeAds, które, choć dopiero raczkuje jako niezależna platforma, skutecznie promuje marketing afiliacyjny. Dołączyły do nas kolejne duże, rozpoznawalne marki i sklepy z niszowym asortymentem. Dzięki temu wydawcy mogą wybierać w milionach produktów. Nie ma kategorii, której nie znaleźliby w naszej sieci. Niemożliwym jest nieznalezienie produktu, który nie pasowałby do ich publikacji. Tym samym wydawcy nie mają żadnej wymówki – w webePartners może zarabiać każdy wydawca, publikując na dowolny temat 🙂

programy_2023_webepartners
Wybrane programy partnerskie z 2023 roku

Współpraca merytoryczna ze Sprawnym Marketingiem i nie tylko

Sprawny Marketing to platforma, która szkoli i dzieli się wiedzą na temat marketingu online. Podejmuje współpracę z najlepszymi specjalistami w dziedzinie marketingu w Polsce. Organizuje szkolenia online i stacjonarne, wydaje papierowy kwartalnik sprawny.marketing i przede wszystkim organizuje najlepszą konferencję marketingową w Polsce: I love marketing & technology.

Jest nam niezmiernie miło, że udało nam się nawiązać współpracę merytoryczną i dzielić się wiedzą z zakresu marketingu afiliacyjnego na blogu sprawnego.marketingu. Afiliacja oferuje niezwykle duży potencjał zarobkowy i prężnie rozwija się na polskim rynku. Jednak wciąż jeszcze duża grupa użytkowników internetu nie zna tej formy promocji i zarabiania. To z myślą o nich tworzymy materiały edukacyjne i artykuły wyjaśniające istotę i zasadę działania afiliacji. Regularnie publikujemy treści również na innych portalach branżowych, takich jak:

  • marketingibiznes.pl
  • małymarketing.pl
  • polecanybiznes.pl

 

sprawny marketing webepartners
publikacje na blogu sprawny.marketing

 

Dużo pracujemy, ale nie zapominamy, że są sprawy równie ważne…

Mieliśmy kilka okazji do integracji i rozwoju kompetencji innych niż te niezbędne w sieci afiliacyjnej. Gdy zaszła potrzeba, staraliśmy się pomóc tym, którzy tego potrzebowali.

Wiadomość o wybuchu wojny w Ukrainie sparaliżowała na moment całą Europę. Ale Polaków tylko na milisekundę. Momentalnie nastała pełna mobilizacja, odsunęliśmy wszystkie przyziemne sprawy i zaczęliśmy organizować pomoc dla potrzebujących z Ukrainy i tych, którzy w Ukrainie musieli zostać. W webePartners również działaliśmy. Pomagaliśmy jako wolontariusze, a także przekazując pieniądze na wybrane fundacje działające na rzecz Ukrainy. Najbardziej cieszy nas jednak fakt, że mogliśmy bezpośrednio pomóc również ukraińskiej rodzinie z Charkowa – Oksanie i jej nastoletnim córkom Daszy i Lenie.

Zapewniliśmy im mieszkanie (dziewczyny wprowadziły się naszej CEO) i pomoc w odnalezieniu się we Wrocławiu w tych pierwszych, najtrudniejszych dniach. Jechały do nas 4 dni, miały ze sobą jedną walizkę, jedną małą torbę i kota:) To był intensywny czas dla nas wszystkich. Od pierwszego dnia dziewczyny nie chciały siedzieć bezczynnie, aby nie myśleć o tym, co się dzieje. Pomogliśmy im znaleźć szkoły a Oksanie pracę. Po 3 miesiącach dziewczyny usamodzielniły się. Próbują żyć normalnie, choć na normalność i koniec wojny czekamy niecierpliwie wszyscy.

pielmieni_webepartners2023
Pielmieni – ukraińskie pierożki z mięsem. Przepyszne!

Dzięki Oksanie poznaliśmy pielmieni – ukraińskie pierożki z mięsem. Własnoręcznie je lepiła, a chętnych przybywało każdego dnia 🙂

Pamiętamy o naszym środowisku

Kto z nas nie lubi miodu? Niestety pszczołom miodnym grozi wyginięcie.

Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody i Jej Zasobów (IUCN) oraz Komisja Europejska, oceniają w Czerwonej Księdze, że w Europie, blisko jednemu gatunkowi pszczół na dziesięć grozi wyginięcie, a liczebność populacji 37% gatunków maleje. Przy czym statystyka ta nie uwzględnia 56,7% gatunków, ponieważ brakuje na ich temat szczegółowych danych. Zgodnie z najnowszymi doniesieniami naukowymi, liczebność owadów maleje na całym świecie. Zespół Masowego Ginięcia Pszczoły Miodnej (CCD, czyli Colony Collapse Disorder) opisano po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych jako zespół chorobowy o nieustalonych przyczynach.

Wczesną wiosną pszczoły ruszają do pracy – zapylają kwitnące sady, łany rzepaku i większość roślin będących surowcem do produkcji żywności. Według szacunków w naszej szerokości geograficznej rośliny owadopylne stanowią około 78% gatunków. Bez pszczół wiele gatunków roślin nie mogłoby się rozmnażać, wytwarzać owoców lub ich uprawy dawałyby niewielkie plony, a owoce byłyby małe i zdegenerowane.

Mając na uwadze te mało optymistyczne perspektywy, dorzuciliśmy grosik, aby powiększyć populację pszczół miodnych o jedną rodzinę.

budowanie ula webepartners
akcja „UL” w webePartners

Korzystając z okazji warsztatów na świeżym powietrzu, własnoręcznie przygotowaliśmy prażonki na ognisko.

CIEKAWOSTKA! Prażonki (nazywane także duszakami czy pieczonkami) – potrawa wywodząca się z regionu zawierciańskiego – Poręby. Prażonki zawdzięczają swój początek porębskiej fabryce garnków żeliwnych, ponieważ to tu wyprodukowany został pierwszy kociołek, w którym przyrządza się potrawę. W 2006 roku prażonki zostały wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych.

Elfy w webePartners

Każdy wydawca w webePartners wie, że dzięki Elfiemu, mamy specjalne względy u Świętego Mikołaja 🙂 Dlatego w tym roku ekipa Webe ubrała stroje elfów i przygotowała Szlachetną Paczkę dla Pani Hani. Udało nam się skompletować wszystkie, niezbędne potrzeby, o których wspomniała Pani Hanna. Jednak najwięcej uśmiechu na naszych i jej twarzy wywołał porcelanowy słonik. To była prośba z tych „mniej ważnych”. Jak się jednak okazało, wzbudził najwięcej wspólnych emocji.

szlachetna_paczka_webepartners
Szlachetna Paczka od webePartners

Życzymy Wam i sobie przede wszystkim zdrowia na ten rok i kolejne lata. Oby nie brakowało nam powodów do uśmiechu, a małe i duże problemy znikały szybko. Życzymy Wam szczęścia, reszta przyjdzie sama 🙂