Podsumowanie roku 2017 w naszej sieci

Data aktualizacji: 29.03.2022

Stary rok pożegnaliśmy już jakiś czas temu, emocje po sylwestrowym szaleństwie zdążyły opaść, a my z uśmiechem na twarzy wkroczyliśmy w kolejny rok! Przed nami mnóstwo nowych wyzwań, ale postanowiliśmy podzielić się z Wami naszymi największymi sukcesami z 2017 roku!

Nowa strona internetowa

To chyba najbardziej widoczna zmiana, jakiej dokonaliśmy! Po miesiącach ciężkiej pracy, burzy mózgów i przerzucania się pomysłami, wreszcie udało się! Nowa strona webePartners została stworzona zarówno myślą o nowych użytkownikach, jak i naszych wiernych partnerach. Postawiliśmy przede wszystkim na funkcjonalność i odpowiednią hierarchię informacji, aby nasi wydawcy i reklamodawcy (obecni, jaki i potencjalni) mieli łatwy dostęp do najistotniejszej wiedzy.

 

cześć fajnie że jesteś w webepartners

 

Smartfon to już nierozłączny gadżet naszego życia, a na pewno życia naszych wydawców, dlatego nowa strona jest oczywiście responsywna. To bardzo istotna zmiana, choć obecnie to już po prostu „must have”. Ale chcemy iść dalej, stopniowo wdrażamy funkcje, które umożliwiają obsługę paneli administracyjny wydawców i reklamodawców na smartfonach. W tej chwili wydawcy mogą korzystać już z niektórych narzędzi mobilnych, choć jeszcze na niektórych urządzaniach jest to jeszcze dość trudne. Rośnie pokolenie nowych wydawców, którzy doskonale potrafią się już obejść bez komputera czy laptopa, natomiast bez smartfona już nie.

Blog

Wraz z nową stroną ruszyła nowa odsłona bloga, który systematycznie wzbogacamy o wartościowe treści. Opracowaliśmy cykl affiltipów, w których co tydzień opisywaliśmy najistotniejsze elementy współpracy afiliacyjnej z perspektywy wydawcy. Dokładnie opisaliśmy działanie wszystkich naszych narzędzi wraz ze wskazówkami jak ich używać, aby zarabiać. W cyklu tym znalazły się również instrukcje jak aktywnie zarabiać dzięki linkom partnerskim na Facebooku, Instagramie, Pintereście czy Snapchacie.

Na blogu nie zapominamy również o naszych reklamodawcach, którym staramy się przedstawiać wskazówki jak rozwijać współprace z wydawcami, aby przynosiła im jak największe korzyści.

Parce nad dostarczaniem praktycznych treści będziemy cały czas kontynuować. Nasi czytelnicy i użytkownicy mogą liczyć na kolejne pomysły i ciekawe przykłady współpracy afiliacyjnej.

Social Media

Postanowiliśmy też poświęcić więcej uwagi mediom społecznościowym, aby dzięki nim wspomóc budowanie naszego wizerunku. Przede wszystkim, rozkręciliśmy naszego firmowego Facebooka! Oprócz merytorycznych treści zamieszczamy sporo „luźniejszego” contentu jak konkursy z atrakcyjnymi nagrodami czy motywujące cytaty :). Na Facebooku chwalimy się również naszymi osiągnięciami. Dzięki temu w ciągu kilku miesięcy zyskaliśmy ponad dwa tysiące nowych fanów!

Drugim ważnym krokiem, było rozwinięcie kanału na Youtubie, gdzie zamieściliśmy poradniki dla wydawców i reklamodawców w postaci krótkich filmików. Znajdują się tam również nasze wywiady z blogerami oraz kilka materiałów z życia firmy. Zdajemy sobie sprawę jak dużą rolę pełni obecnie format video i staramy się przygotowywać również treści w tym formacie, które z jednej strony pomogą poruszać się po afiliacyjnym świecie, a z drugiej, pozwolą poznać nas i naszych wydawców trochę bliżej.

I na koniec, Instagram! Popularność tego kanału wzrosła, w ciągu ostatnich lat, znacząco i coraz więcej blogerów wykorzystuje go do promocji produktów różnych marek. Nasze webowe Insta to możliwość podejrzenia jak wygląda praca w naszej firmie od kuchni i trochę z przymrużeniem oka ;).

Spotkania z wydawcami – cykl „CIEKAWI LUDZIE

W ubiegłym roku rozpoczęliśmy również cykl wywiadów z ciekawymi ludźmi, czyli blogerami działającymi w naszej sieci. Opowiadali nam o swojej pasji, o tym jak rozpoczęli swoją przygodę z blogowaniem oraz w jakim stopniu wykorzystują afiliację.

Wszystkie wywiady, można znaleźć w formie tekstowej na naszej stronie lub jako video na Youtubie. Do tej pory, nasze zaproszenie przyjęli, m.in.: męski bloger modowy Dandy, Edyta z bloga Zakręcony Wegeobiad czy Proseksualna, zajmująca się blogowaniem o tematach związanych z seksualnością człowieka. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cyklem, być może, nasi wydawcy zainspirują Was do własnych działań!

Cykl oczywiście będziemy kontynuować w tym roku i już cieszymy się na kolejne spotkania z naszymi wydawcami. Bardzo chętnie poznamy też Wasze opinie na temat tych spotkań. Jeśli macie sugestie, pomysły jak możemy cykl rozwijać lub chcielibyście wziąć udział w sesji, to dajcie tylko sygnał ! 🙂

Narzędzia – WIDŻETY

Widżety to kolejna istotna rzecz w naszym rozwoju. To narzędzie, które choć od samego początku funkcjonowało na naszej platformie, wymagało wdrożenia wielu poprawek i udoskonalenia. I udało się! Stworzyliśmy zupełnie nowy generator widżetów, który umożliwia przedstawianie produktów w bardzo estetyczny sposób, co jest istotne szczególnie dla blogerów w naszej sieci. Wsłuchaliśmy się uważnie w potrzeby wydawców i dzięki temu aktualne narzędzie wywołuje wielki uśmiech na naszej twarzy 🙂

Przykładowy widżet, zobacz jak łatwo tworzyć widżety klik 

Zmianie uległo również kilka innych funkcji, które pomagają usprawnić pracę naszych wydawców:

wdrożyliśmy nowy sposób generowania linków partnerskich, który pozwala na ich zapisywanie na liście linków partnerskich. Można więc do tego samego linka wracać wielokrotnie, bez konieczności generowania go za każdym razem na nowo.

dodaliśmy automatyczne generowanie skróconych linków partnerskich, dzięki czemu nie ma już potrzeby korzystania z zewnętrznych narzędzi, aby skrócić klasyczny link partnerski

dodaliśmy możliwość przypisywania do kampanii kreacji we wszystkich narzędziach. Dzięki temu wydawcy mogą dokładnie analizować prowadzone działania i lepiej je optymalizować.

Wiele z wdrożeń, jakie przeprowadzamy, jest odpowiedzią na sugestie naszych wydawców. Ich wygoda we współpracy jest dla nas priorytetem, gdyż nie tylko dzięki temu staje się łatwiejsza, ale przede wszystkim efektywniejsza.

Zmiany w panelu użytkownika

W roku 2017 pojawiło się również kilka istotnych zmian w panelu wydawcy i reklamodawcy, do których większość naszych użytkowników zagląda niemal codziennie. Odświeżyliśmy wygląd całego panelu użytkownika. Dzięki nowemu układowi strony startowej, zaraz po zalogowaniu, użytkownicy mają szybki dostęp do najpopularniejszych funkcji, narzędzi i wielu przydatnych informacji. Przewodniki i instrukcje po narzędziach są dostępne na każdym etapie współpracy, co bardzo ułatwia pracę wydawcom. Zmieniła się nieco kolorystyka. Dominować zaczęła szarość i pomarańcz, które stały się najbardziej rozpoznawalnymi barwami webePartners. Jednocześnie przeprojektowaliśmy nieznacznie układ wszystkich podstron i tym samym zyskaliśmy na intuicyjności.

 

Panel wydawcy po ostatnich zmianach

Nowe programy partnerskie

W zeszłym roku, dzięki ciężkiej pracy naszych account managerów, uruchomiliśmy w sumie ponad 70 programów partnerskich z zupełnie różnych dziedzin! Były to zarówno bardzo duże i znane marki, jak i te bardziej niszowe, działające w modelach CPS lub CPL.

Do naszych największych klienckich sukcesów, z pewnością zaliczyć można takie sklepy, jak:


Śnieżka, Emako, Pakamera, Mivo Shoes, LELO, Fortuna, Super Prezenty czy apo-discounter.


Każdy nowy reklamodawca to szansa dla wydawców na kolejne prowizje i wzmożenie działań afiliacyjnych. Wszystkie programy partnerski dostępne w naszej sieci możesz znaleźć tutaj.

A jakie wyniki osiągnęliśmy?

Dzięki systematycznej pracy można bez wątpienia stwierdzić, że bardzo dynamicznie rozwijamy się, coraz więcej wydawców zarabia dzięki naszej sieci, a na potwierdzenie kilka liczb:

w roku 2017 liczba rejestrujących się wydawców wzrosła o 200% w stosunku do roku 2016

liczba wydawców wypłacających swoje środki wzrosła o 150% się w stosunku do roku 2016

w 2017 roku wypłaciliśmy naszym wydawcom 2 360 200,70 złotych prowizji.

Co dalej?

W tym roku chcemy skupić się jeszcze intensywniej nad rozwojem naszych kanałów komunikacyjnych, czyli blogiem, Facebookiem i YouTubem. Planujemy publikować więcej treści video, w których przedstawiać będziemy konkretne przykłady wykorzystywania naszych narzędzi przez wydawców. Naszą główną misją jest „odczarowywanie afiliacji”, bo choć ten sposób zarabiania zdobywa coraz liczniejszą grupę zwolenników, to jednak wciąż przez wielu użytkowników jest odbierany jako zbyt trudny do współpracy. A tak przecież nie jest 🙂

 

zarabiaj na polecaniu produktów