Kampanie – proste narzędzie do segregowania
Data aktualizacji: 29.03.2022
Kampanie można przyrównać do segregatora, w którym każdy dokument ma swoją przypisaną przegródkę. Pomaga to zachować porządek i w każdym momencie możemy odnaleźć interesującą nas informację.
Posiadając na przykład bloga, często piszemy kilka postów na podobny temat (np. wakacyjne niezbędniki). Dzięki kampaniom możemy posegregować linki partnerskie, banery, czy pliki XML, których używamy.
Pewnie zastanawiacie się, po co to robić?
Sam porządek i zorganizowanie w panelu wydawcy to tylko jeden z profitów używania kampanii. Dzięki tworzeniu kampanii i sumiennemu przypisywaniu linków, widżetów czy banerów, będziemy mogli segregować swoje transakcje, a w ich statystykach zobaczyć, które posty wygenerowały ich najwięcej.
Taka wiedza może przydać się Wam do lepszego i efektywniejszego polecania produktów!
Gdzie znajdę narzędzie „kampanie” w panelu webePartners?
Aby utworzyć kampanię, wejdź w zakładkę “NARZĘDZIA”, a następnie wybierz podzakładkę “kampanie”. Tworzenie kampanii jest bardzo proste. Wystarczy, że nadasz nazwę nowej kampanii (możesz wprowadzić też opis), a następnie klikniesz przycisk “utwórz kampanię”.
Kiedy masz już gotową kampanię, możesz przypisać do niej linki partnerskie, banery czy pliki XML. Jest to przydatne do śledzenia statystyk i najlepiej sprzedających się u Ciebie polecanych produktach.