Kampanie można przyrównać do segregatora, w którym każdy dokument ma swoją przypisaną przegródkę. Pomaga to zachować porządek i w każdym momencie możemy odnaleźć interesującą nas informację.

Posiadając na przykład bloga często piszemy kilka postów na podobny temat (np. wakacyjne niezbędniki). Dzięki kampaniom możemy posegregować linki partnerskie, banery, czy pliki xml których używamy.

Pewnie zastanawiacie się po co to robić?

Sam porządek i zorganizowanie w panelu wydawcy to tylko jeden z profitów używania kampanii. Dzięki tworzeniu kampanii i sumiennemu przypisywaniu linków, widzetów czy banerów będziemy mogli segregować swoje transakcje, a w ich statystykach zobaczyć, które posty wygenerowały ich najwięcej.

Taka wiedza może przydać się Wam do lepszego i efektywniejszego polecania produktów!

Gdzie znajdę narzędzie”kampanie” w panelu webePartners?

Aby utworzyć kampanię wejdź w zakładkę “NARZĘDZIA”, a następnie wybierz podzakładkę “kampanie”. Tworzenie kampanii jest bardzo proste. Wystarczy, że nadasz  nazwę nowej kampanii (możesz wprowadzić też opis), a następnie klikniesz przycisk “utwórz kampanię”.

Kiedy masz już gotową kampanię możesz przypisać do niej linki partnerskie, banery czy pliki xml. Jest to przydatne do śledzenia statystyk i najlepiej sprzedających się u Ciebie polecanych produktach.

 



 

 

zarabiaj na polecaniu produktów

Absolwent dziennikarstwa, pasjonat literatury, teatru i muzyki rockowej. Praktycznie nie rozstaje się z klawiaturą, czy to w biurze, czy w domu. W webePartners opiekuje się wydawcami, dba aby ich współpraca z reklamodawcami na każdym etapie przebiegała sprawnie i efektywnie . W zespole webe znany z przygotowywania mocnej i pysznej kawy.

Jak oceniasz ten artykuł?

Kliknij gwiazdkę aby ocenić artykuł!

Średnia ocena / 5. Oddanych głosów:


Data publikacji: 14.08.2017