Jak zarabiać w Internecie wiedzą dobrze twórcy internetowi, influencerzy i posiadacze serwisów online. Dzięki możliwości współpracy z markami wiele osób porzuciło etatową pracę i przeszło na zarabianie w sieci.

Wirtualni wydawcy mają dzisiaj wiele możliwości monetyzacji swojego ruchu, ale nie byłoby to możliwe bez Reklamodawców, którzy chcą im za to płacić. Jak więc zarabiać w Internecie jako Reklamodawca, aby rozwijać współpracę z Wydawcami i zarabiać jeszcze więcej?

Jak zarabiać w Internecie – kim jest Reklamodawca?

Reklamodawca to osoba lub firma posiadająca sklep internetowy z dowolnymi produktami lub usługami, które można zakupić online, i która reklamuje się w Internecie płacąc za to innym podmiotom. Nieważne czy sprzedajesz książki, buty, kosmetyki, części rowerowe, wycieczki, kursy czy tworzenie stron internetowych, możesz sprzedawać więcej, jeśli zostaniesz Reklamodawcą.

Reklamodawcą w marketingu afiliacyjnym może zostać każda firma, która chce zwiększać sprzedaż internetową, dzięki poleceniom Wydawców, w modelach rozliczanych za efekty: CPS (Cost Per Sale – prowizja od sprzedaży) i CPL ( Cost Per Lead – stała stawka za dostarczenie określonej akcji).

Nasza sieć afiliacyjna webePartners dedykuje swoje usługi i narzędzia rynkowi ecommerce, dlatego Reklamodawcami w sieci webePartners mogą zostać sklepy internetowe oraz usługodawcy internetowi. Aby rozpocząć współpracę z Wydawcami, Reklamodawca musi najpierw uruchomić program partnerski.

Jak zarabiać w Internecie dzięki własnemu programowi?

Odpowiedź na pytanie „jak zarabiać dzięki swojemu programowi partnerskiemu?” jest prosta. Trzeba zastosować się do kilku wskazówek, ale najważniejsze jest jedno – trzeba go uruchomić!

Program partnerski (afiliacyjny) to wirtualne miejsce w sieci, które umożliwia rozpoczęcie współpracy afiliacyjnej z Wydawcami i rozliczanie się z nimi za efekty ich działań, a nie za fakt prowadzenia promocji. Po uruchomieniu programu partnerskiego, dołączają się do niego Wydawcy, którzy za pomocą narzędzi afiliacyjnych: linków afiliacyjnych, widżetów produktowych, banerów, plików xml, polecają produkty reklamodawcy na swoich powierzchniach online. 

Program afiliacyjny umożliwia partnerską współpracę niezależnym podmiotom, z której korzyści zyskuje każdy z tych podmiotów. Reklamodawcy zarabiają więcej, ponieważ sprzedają więcej, dzięki działaniom prowadzonym przez Wydawców, a Wydawcy zarabiają, bo są wynagradzani za swoje działania na rzecz Reklamodawców. W przypadku branży ecommerce, rozliczanie odbywa się w modelu Cost Per Sale, czyli prowizyjnie od sprzedaży. Reklamodawca wypłaca Wydawcom prowizje od sprzedazż, które dochodzą do skutku dzięki ich działaniom i rekomendacjom.

jak zarabiać w internecie dzięki programowi partnerskiemu

 


Dzięki temu, że Wydawcy wiedzą jak zarabiać w Internecie na prowizji od sprzedaży, Reklamodawcy mogą liczyć na efektywną współpracę z nimi. Reklamodawcy zyskują nie tylko zwiększoną sprzedaż, ale jednocześnie jako wartość dodaną rozpoznawalność marki. Im większa sieć Wydawców zaangażowana jest w program partnerski konkretnego sklepu, tym większe są dochody firmy, ponieważ takie działania przekładają się na wzrost zainteresowania asortymentem, a także bezpośrednio na składanie zamówień. Jak zarabiać w Internecie jako Reklamodawca efektywniej? Przede wszystkim trzeba zaangażować się we współpracę z Wydawcami, bo korzyści z niej jest naprawdę dużo.

wydawcy wiedzą jak zarabiać w internecie

Korzyści ze współpracy z Wydawcami w ramach współpracy afiliacyjnej:

  • Wzrost ruchu – Wydawcy programu promują produkty ze sklepu online na swoich stronach i serwisach, czym przyczyniają się do wzrostu ruchu w witrynie Reklamodawcy.
  • Wzrost sprzedaży – wraz z wzrostem ruchu rośnie sprzedaż, bo Wydawcy współpracujący w modelach efektywnościowych posiadają najczęściej mocno zaangażowane społeczności, dzięki czemu mają realny wpływ na ich decyzje zakupowe.
  • Promocja na różnorodnych stronach – jeden program to mnóstwo powierzchni reklamowych. Wydawcami są różnorodne serwisy korzystające z wielu narzędzi afiliacyjnych, dzięki czemu produkty są promowane jednocześnie na bardzo wielu płaszczyznach online
  • Wzrost rozpoznawalności marki – współpraca afiliacyjna buduje większą świadomości marki wśród odbiorców, dzięki działaniom jakie prowadzą Wydawcy.
  • Wyłącznie prowizja od sprzedaży – Reklamodawca nie ponosi kosztów współpracy, gdy ta nie przynosi efektów w postaci sprzedaży.

Jak zarabiać w Internecie długofalowo?  Własny program to podstawa!

Współpraca z Wydawcami są długofalowym elementem strategii marketingowej, dlatego program partnerski powinien pojawić się już na wczesnym etapie rozwijania sklepu czy serwisu internetowego. Oczywiście, satysfakcjonujące wyniki nie nadejdą z dnia na dzień, dlatego bardzo istotna jest cierpliwość oraz regularne działania w pozyskiwaniu nowych Wydawców i aktywizowania tych, którzy w programie już uczestniczą. Jest to długotrwały proces, ale przy odpowiednim zaangażowaniu, można liczyć na dobre efekty. 

Aby uruchomić program w sieci afiliacyjnej, takiej jak webePartners, Reklamodawca musi:

  • podpisać umowę współpracy z siecią afiliacyjną
  • określić warunki swojego programu partnerskiego są to: wartość prowizji dla Wydawców,  długość żywotności cookies,  automatyczną lub ręczną akceptację Wydawców do programu
  • zintegrować swój serwis z systemem śledzenia sprzedaży webePartners
  • dostarczyć dynamicznie generowany plik xml ze swoją ofertą

Jak zarabiać w Internecie? Jako Reklamodawca płacisz za efekty

Zarabianie przez Internet dzięki afiliacji ma jeden podstawowy atut, nie niesie ryzyka finansowego dla żadnej zaangażowanej strony. O zaletach zarabiania online jako Wydawca afiliacyjny piszemy często, bo atutów takiej pracy jest dużo. Dla Wydawcy możliwość współpracy z Reklamodawcami to sposób na zarabianie i niezależność twórczą. Dla Reklamodawców, to możliwość zwiększania sprzedaży bez ryzyka i stresu, że wydatki na reklamę przewyższą korzyści z niej osiągnięte.

Głównym wydatkiem, jaki ponosi Reklamodawca jest prowizja wypłacana Wydawcom, za każdy wygenerowany przez nich zakup lub inną, jasno określoną akcję. Oznacza to, że jeśli np. posiadasz sklep internetowy z sukienkami i decydujesz się na współpracę z Influencerką, która na swoim Insta Stories wrzuca link afiliacyjny, przenoszący do konkretnego produktu, to za te działania, jeszcze nie płacisz. Prowizję odprowadzasz dopiero wtedy, kiedy osoba, która weszła na kartę konkretnej sukienki, dokona zamówienia i, co bardzo istotne, nie zwróci produktu. Zatem płacisz tylko za tę sprzedaż, która rzeczywiście doszła do skutku.

„Połowa pieniędzy wydanych na reklamę to pieniądze wyrzucone w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która to połowa”.

To słowa znanego biznesmena Johna Wannamekera, które padły z jego ust ponad sto lat temu. Mimo tego, że o Internecie wówczas nikomu się nawet nie śniło, to stwierdzenie jest aktualne do dziś. Dlaczego? Bo efekty działań reklamowych mierzymy po fakcie. Dzięki marketingowi efektywnościowemu (performance marketingowi) możemy nie tylko mierzyć efekty po fakcie, ale również płacić dopiero po zrealizowanej kampanii.

Ze względu na efektywnościowy model rozliczania, afiliacja to bezpieczny model promocji. Niezależnie od tego, czy decydujesz się na Google Ads, Facebook Ads czy może coraz popularniejszą reklamę na Tik Toku, nigdzie nie płacisz wyłącznie za efekty. Całe ryzyko niepowodzenia kampanii ponosi Reklamodawca i płaci za nią również wówczas, jeśli nic na niej nie zyska. W programach partnerskich rozpoznawalność marki nie jest przedmiotem wynagradzania. 

Jak zarabiać w Internecie dzięki współpracy z Wydawcami?

Przykład:

Jeśli prowadzisz sklep internetowy z ubraniami sportowymi. to na pewno prędzej czy później dołączy do grona Twoich Wydawców bloger, który tworzy treści o tematyce sportowej. W postach na blogu zamieszcza on linki afiliacyjne, np. do nowych legginsów z Twojej kolekcji i poleca je swoim użytkownikom. Jeżeli osoby, które klikną w te odnośniki, zrobią zakupy, odbiorą je i nie zwrócą ich do Ciebie, będziesz musiał zapłacić prowizję, za każdą taką transakcję. Natomiast jeśli ten sam Wydawca, poleci Twoje legginsy, zamieści do nich odnośnik, ale pewna grupa nie zdecyduje się na ich zakup, to nie ponosisz z tego tytułu żadnych kosztów. Dla każdego Reklamodawcy i przedsiębiorcy wyeliminowanie kosztów, które nie przekładają się na sprzedaż, to już zarobek!

Jak zarabiać w Internecie dzięki współpracy z wieloma Wydawcami?

Im więcej Wydawców dołącza do programu partnerskiego, tym większy rozgłos i rozpoznawalność budujesz, a co za tym idzie, więcej sprzedajesz.  Jak zachęcić Wydawców do współpracy? Poznaj podstawowe zasady, które pozwolą ci zarabiać więcej na współpracy afiliacyjnej.

Wydawcy starannie dobierają Reklamodawców i sklepy, które pasują do ich przestrzeni w Internecie. Im Reklamodawca bardziej godny zaufania, tym chętniej Wydawcy angażują się w promocję jego produktów. Jeśli zastanawiasz się co zrobić, żeby Wydawcy chętniej z Tobą współpracowali, a co za tym idzie, aby Twoje zarabianie w Internecie było efektywniejsze, to mamy dla Ciebie 10 sposobów na to jak zdobywać najlepszych wydawców.

  1. Informuj, że masz swój program i chwal się, że można z Tobą zarabiać w Internecie

    Dopóki influencerzy, blogerzy, YouTuberzy, serwisy tematyczne, wyszukiwarki czy porównywarki, nie wiedzą, że posiadasz program partnerski, do którego mogliby dołączyć, dopóty musisz liczyć się z ograniczonym zainteresowaniem. Dlatego ważne jest, aby podawać taką informację do wiadomości publicznej i przypominać o niej co jakiś czas. Wielu Wydawców lubi konkretne firmy lub chętnie podejmuje współpracę ze sklepami z pewnych branż, jednak muszą oni otrzymać informację, że taka opcja jest w ogóle możliwa. Dlatego ważne, abyś zamieścił taką informację w swoim sklepie/serwisie, a także systematycznie przypomniał o programie w swoich mediach czy newsletterach. 

  2. Zapraszaj potencjalnych Wydawców do programu

    Nic nie działa tak dobrze, jak osobiste zaproszenie do współpracy. Zatem jeśli istnieje Wydawca, któremu chcesz zaproponować wspólne działania, warto odezwać się do niego bezpośrednio i zaprosić do kooperacji. Oczywiście nie każdy się zgodzi, jednak nawet jeśli jedna na dziesięć osób wyrazi chęć, z pewnością nie będziesz na tym stratny. Jak zarabiać w Internecie jako Reklamodawca? Pozostając w stałym kontakcie z innymi.

  3. Udostępniaj kody rabatowe

    Kody rabatowe to świetny „wabik” nie tylko dla Klientów sklepu, ale także dla Wydawców, którzy chcą swoim użytkownikom zaoferować coś korzystnego. Często zauważalne jest to u influencerek działających na Instagramie, które chętniej polecają te produkty, które mogą zaoferować swoim obserwatorom, z choćby małą zniżką lub z darmową dostawą. Przykładem jest np. Dziewczynainformatyka, która specjalizuje się w parentingu i szeroko pojętnym lifestyle’u. Można u niej dostać kody rabatowe na suplementy, których sama używa oraz na zdrową żywność jednej z marek, którą bardzo często można zobaczyć w jej kuchni, nawet wtedy kiedy nie jest to reklamą. 

  4. Pomyśl o programie „premium” dla najlepszych

    Programy „premium” oferują wyższe stawki wynagradzania (wyższą prowizję w przypadku sklepów internetowych) i są  przeznaczone dla największych i najbardziej efektywnych Wydawców. Warto premiować Wydawców, dzięki którym jako Reklamodawca zarabiasz najwięcej. Jest to dodatkowa mobilizacja dla Wydawcy i bardzo pozytywnie wpływa na rozwijanie dobrych relacji.

  5. Rzetelnie waliduj akcje i sprzedaże

    Im szybciej walidujesz generowane przez wydawców akcje, tym większe zaufanie wzbudzasz, a zaufanie jest podstawą relacji budowanych w afiliacji. Co to dokładnie oznacza? Musisz być na bieżąco ze statystykami. Sprawdzać, który Wydawca generuje najlepsze dochody, z jakiego źródła czerpiesz najwyższą sprzedaż, itd. To ważne dla Ciebie ponieważ wiesz, jak zarabiasz w Internecie jako Reklamodawca i czy Twoje działania mają sens, ale także dla Wydawcy, który ma świadomość, że jego praca jest rzetelnie sprawdzana. To daje mu poczucie bezpieczeństwa, zaangażowania i sprawia, że czuje on, iż jego praca rzeczywiście ma sens. To bardzo ważne w budowaniu fundamentów pod współpracę.

  6. Terminowo wypłacaj prowizje

    Dla wielu Wydawców działania afiliacyjne to zajęcie dodatkowe, ale dla ogromnej grupy to praca na pełen etat. Biorą udział w programach, aby zarabiać, dlatego dokładnie analizują wypłacalność Reklamodawców. Nie spóźniaj się z wypłatami, ponieważ to jeden z tych czynników, który bardzo zniechęca Wydawców i może spowodować, że odejdą z programu. Dzięki regularnym wypłatom prowizji pracujesz na swój wizerunek Reklamodawcy, z którym warto współpracować.

  7. Dokładnie opisuj powody odrzucania prowizji

    Każdy człowiek, któremu z jakiegoś powodu odbiera się wynagrodzenie, chce wiedzieć skąd taka decyzja. Masz prawo odrzucać prowizje od transakcji, które nie zostały sfinalizowane, ale bardzo istotne jest, aby być fair i okazać szacunek Wydawcom, opisując dokładnie, dlaczego pewne prowizje nie zostaną wypłacone.

  8. Dbaj o poprawność pliku xml (w przypadku sklepów internetowych)

    Pliki xml są szczególnie ważne w przypadku sklepów internetowych. Są podstawą do tego, aby narzędzia afiliacyjne, z których korzystają wWdawcy działały poprawnie. Dlatego ważne jest, aby plik xml zawierał wszystkie niezbędne dane, zdjęcia produktów i był systematycznie aktualizowany .

  9. Buduj relacje na poziomie Wydawca-Reklamodawca

    Relacje są podstawą budowania każdej współpracy, dlatego trzeba zadbać, aby ich podstawą było zaufanie, zrozumienie i konkretnie ustalone zasady współpracy. Wszystko to, co opisaliśmy w powyższych punktach, sprawia, że stosunek Wydawcy do Reklamodawcy jest pozytywny. To znacznie ułatwia nie tylko kooperację na tej płaszczyźnie, ale także pozyskiwanie nowych osób, chętnych do wspólnych działań. 

  10. Reaguj i pozostawaj w kontakcie z siecią afiliacyjną

    Pozostając w kontakcie z Affliate Managerami, masz pewność, że działania przez Ciebie podejmowane są słusznie i rzeczywiście przynoszą odpowiednie efekty. Dzięki szybkiej reakcji na zgłoszenia lub prośby od Wydawców, współpraca przebiega sprawnie i może być systematycznie rozwijana. Jeśli wykazujesz się zaangażowanie jako Reklamodawca, tego samego możesz oczekiwać od Wydawców i opiekunów Twojego programu.

    Reklamodawca zarabia


Jak analizować skuteczność zarabiania, dzięki programowi partnerskiemu?

Internet to najbardziej mierzalne medium. Dzięki systemom trackingowym i analitycznym, możemy ocenić skuteczność każdego, nawet najmniejszego działania w sieci. Możemy precyzyjnie docierać do wyznaczonych grup docelowych, analizować i oceniać potencjał oraz zaangażowanie każdej z grup. Dlatego tez bardzo łatwo możemy zmierzyć skuteczność programu partnerskiego.

Mierzenie skuteczności działań afiliacyjnych jest bardzo ważne, zarówno z perspektywy Reklamodawcy, jak i Wydawcy. Dzięki systemowi afiliacyjnemu i statystykom jakie dostarcza, każda zaangażowana strona otrzymuje dokładne dane na temat używanych narzędzi, generowanego ruchu dzięki tym narzędziom oraz konwersji, czyli ilości pozytywnych akcji wygenerowanych z danego ruchu. Powyższe dane  obrazują, jak programy partnerskie pozwalają skutecznie zarabiać w Internecie.

Czy relacje Wydawca – Reklamodawca mają wpływ na to, jak zarabiasz w Internecie?

Jak zarabiać w Internecie jako Reklamodawca już wiesz, ale jak budować pozytywne relacje z Wydawcami? Co dokładnie należy robić, aby wypracować sobie współprace, które będą przekładały się na wieloletnią współpracę? To trudna kwestia, jednak jeśli poprowadzisz ważne działania w odpowiednim kierunku, zaprocentuje podwójnie.

Współpracuj z dobrze dopasowanymi Wydawcami

Musisz dobrze dobierać Wydawców i mieć pewność, że oni zdecydowali się na współpracę z Tobą, ponieważ czują, że kontent przez nich tworzony jest spójny z Twoją ofertą. Decydując się na współpracę z osobami, które zupełnie nie pasują do wizji Twojego sklepu, może się okazać, że program partnerski zupełnie nie przekłada się na sprzedaż. Bardzo często takie sytuacje można zobaczyć nawet na dużym podwórku, niekoniecznie związanym z afiliacją, czyli w ogromnych korporacjach, które na swoich ambasadorów wybierają osoby cieszące się złą sławą lub prezentujące wizerunek zupełnie odbiegający od kanonów jakie na ogół przyjmowała marka.

Tak niejednokrotnie wydarzało się w obszarze marek selektywnych, takich jak Dior, Channel czy YSL. Jednak, aby znacznie przybliżyć ten temat mniejszym podmiotom ecommerce, przytoczymy kampanię, jednak nie tę niedopasowaną. Zajmiemy się taką o bardzo pozytywnym wydźwięku. Jest to współpraca marki Carpatree z Sylwią Szostak (Instagram: sylviafitness). Firma ta produkuje ubrania sportowe, przeznaczone do treningu. Sylwia Szostak natomiast jest trenerem personalnym oraz specjalistą od żywienia. Dodatkowo prezentuje piękną sylwetkę, więc ubrania na jej ciele wyglądają dokładnie tak, jak marka chce, aby wyglądały. Mamy tutaj do czynienia z perfekcyjnym doborem Wydawcy do Reklamodawcy.


dobór influencera do firmy

Źródło: https://www.instagram.com/stories/highlights/18055022233171501/?hl=pl

Dobrze sprecyzuj swoje oczekiwania i reaguj na oczekiwania Wydawców

Każdy Reklamodawca, który chce zbudować relację z Wydawcą, musi dokładnie określić, czego oczekuje od współpracy. Sprecyzowanie warunków finansowych to nie wszystko. Ważne jest, aby określić na jakich Wydawcach i działaniach najbardziej Ci zależy, czy są jakieś typy Wydawców, z którymi nie chcesz współpracować. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości lub pytania już w trakcje współpracy z konkretnymi Wydawcami, zgłaszaj je od razu Affiliate Managerowi. Przedstawianie swoich wątpliwości i próba ich wspólnego rozwiązania, to najlepsza droga do budowania relacji, jak w każdym związku.  Powinieneś także wykazać się zrozumieniem wobec potrzeb i oczekiwań Wydawców i opiekunów programu. Bardzo istotne jest dostarczanie aktualnych materiałów reklamowych czy szybkie usuwanie problemów technicznych, jeśli takie się pojawiają.

Jeśli jesteś proszony o nowe banery, kody rabatowe czy inne materiały reklamowe, staraj się dokładnie omówić z Wydawcą, czego potrzebuje. To on zna swoich użytkowników, wie czego oczekują i może do nich dotrzeć, dlatego to bardzo ważne, aby z takiego feedbacku korzystać. Jak już zaznaczaliśmy wielokrotnie w tym artykule, Wydawcy nie chcą już „tak po prostu” polecać jakiegoś produktu. Zależy im na tym, żeby również ich czytelnicy czy obserwatorzy mogli skorzystać na współpracy, którą podejmują. Dlatego tak ważne jest udzielanie od czasu do czasu kodów rabatowych czy przygotowywanie banerów zgodnych ze stylistką bloga. Świetnym przykładem jest tutaj profil Katiczikss na Instagramie. Osoba prowadząca go, zawsze dba o to, aby na artykuły, które poleca ze współprac, otrzymywać kody, które przekazuje później swoim obserwatorom. W taki sposób otrzymała m.in. rabat od firmy Apis.


 

katiczikss

Źródło: https://www.instagram.com/katiczikss/?hl=pl

Doceniaj zaangażowanie 

Każdy z nas potrzebuje potwierdzenia, że to, co robimy, jest słuszne. Zatem jeśli chcesz zachować odpowiednie relacje z osobami, z którymi wchodzisz w program partnerski, musisz nauczyć się asertywnie mówić o tym, co Ci się podoba, a co niekoniecznie. Również kończąc współpracę z influencerem czy też portalem, warto opisać jakie są konkretne powody takiej sytuacji, ponieważ nigdy nie wiesz, kiedy znów Wasze drogi się skrzyżują. Oczywiście, aby udzielać merytorycznych informacji zwrotnych, musisz analizować na bieżąco statystyki i znać kontekst Waszej współpracy. O tym pisaliśmy w poprzednich punktach tego artykułu.

Im bardziej doceniasz swoich Wydawców i ich użytkowników, tym chętniej nawiązują oni z Tobą współpracę. Możesz to zrobić dzięki dwóm narzędziom – programom premium dla Wydawców oraz kodom rabatowym dla ich odbiorców.  Opisaliśmy je bardziej szczegółowo powyżej. Ważne jest także, aby terminowo wypłacać prowizję Wydawcom, a jeśli nie zostaje ona z jakiegoś powodu przyznana, to powinno zostać przekazane stosowne wyjaśnienie tej sytuacji. Tylko czysta atmosfera, pełna zrozumienia i jasnych komunikatów, może sprawić, że będziecie współpracować ze sobą w sposób satysfakcjonujący dla obu stron.

Wysyłaj produkty czyli paczki PR

To sposób, z którym wielokrotnie pewnie się spotkałeś. Wielu influencerów nie kryje się z tym, że otrzymało jakąś paczkę od konkretnej firmy. Zdecydowanie w tej branży przodują firmy odzieżowe, np. SHEIN, Renee oraz kosmetyczne, m.in. Benefit czy Nacomi. Ostatnio jednak coraz częściej można zauważyć, że i w innych obszarach, takie boxy są przesyłane, np. Sundose (suplementy diety) czy Krukam (zdrowe odżywianie). Takie paczki świetnie działają, ponieważ pozwalają influencerom na przetestowanie produktu na żywo, na pokazanie, że rzeczywiście jest on w ich użyciu. Czasami zdarza się także, że produkt przekazywany jest w ręce obserwatorów, ponieważ influencer już go posiada i chce podzielić się z innymi. Wtedy tak osoba również recenzuje produkt i świadomość jego istnienia przekazywana jest jeszcze dalej. Warto także zadbać, aby paczka PR była pięknie zapakowana lub stworzona z ciekawym zamysłem. Świetnym przykładem jest wspomniana już wcześniej marka Nacomi, która zawsze przygotowuje paczki tematyczne. Na przykład firma ta na Dzień Matki zaoferowała influencerkom pakiety spa dla nich i dla ich mam. Był to idealny PR Box, szczególnie dla Youtuberek, które bardzo chętnie pokazywały ten zestaw razem ze swoimi mami. Innym razem Nacomi wysłało wybranym osobom urocze pudełka „made with love”, w których umieszczone były ich produkty.

współpraca z influencerami

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=ruvf3KvR4B8

 

Jak widzisz, zarabianie jako Reklamodawca w Internecie to realne zjawisko! Dołącz do naszej sieci i sprawdź sam ile możesz zyskać.

link afiliacyjny jak zarabiać

 

W 2009 roku stworzyłam sieć afiliacyjną webePartners. Dbam o systematyczny rozwój sieci i dobre relacje wydawców z reklamodawcami. Za największy atut afiliacji uważam dobrowolność tej formy współpracy i możliwość monetyzacji każdego działania online. A prywatnie, przynajmniej raz w roku, podróżuję kamperem po Europie, w miejsca wolne od tłumów. W wolnych chwilach rysuję, kleję z papieru i tworzę "coś" z niczego :)

Jak oceniasz ten artykuł?

Kliknij gwiazdkę aby ocenić artykuł!

Średnia ocena / 5. Oddanych głosów:


Data publikacji: 14.09.2020